Pages

Wednesday, June 24, 2009

Hari Adik-beradik

Mau nonton Transformers sama Rehot, tapi dia tak boleh temankan saya nonton sebab dia tinggalkan saya weekend ini sendiri lagi. Dia mau pergi bersuka-ria bersama kawan-kawannya masuk hutan di Kenyir tu. Apa lagi.. pergi mancing la kan. Bukan sehari dua dia tinggalkan saya, tapi 5 hari 4 malam ye tuan-tuan dan puan-puan. Jumaat malam berangkat dari KL terus malam Selasa minggu depan baru balik. Sudah banyak kali jugalah dia pergi mancing jauh-jauh sejak kahwin dengan saya. Saya ya kan je lah dia nak pi mancing kat mana kan. Tak ada maknanya nak halang-halang, dah itu maunya. See, saya isteri yang baik kan hehe.. tapi kadang-kadang sunyi juga kalau kena tinggal. Risau pun ada, ye lah masuk hutan ke atau kat tengah tasik ke mana ada signal hp. Apa jadi saya tak tau.. Ya Allah, moga dijauhilah segala malapetaka hendaknya.

Pagi Isnin lepas, adik sibuk mencari tiket Transformers online. Dia dah bising kata tiket Transformers dah dibuka untuk jualan seminggu lebih awal. Eh.. bukan ke biasanya kaunter tiket dibuka tiga hari sebelum? Tapi ini seminggu lebih awal pulak.... pergh hebat tak hebat la cerita ini, kita tengok je la nanti. Jual mahal tak nak ikut adik-beradik tu tengok wayang, maka mereka beli saja tiket untuk mereka weekend ini. Saya tinggal!

Tapi.. tapi.. dah la saya kena tinggal dengan Rehot juga. Mana boleh saya tinggal kat rumah sorang-sorang kan... maka terus cek online tiket sama tarikh dan waktu yang adik-beradik beli tu. Phewww.. nasib tak ada siapa beli seat di sebelah adik-beradik beli tu, memang ngam-ngam untuk saya seorang. Yeayy!!

Nonton dengan abang saya ini pula ada syaratnya... cinema mesti THX dan seat harus tengah-tengah di line G atau H (peminat hifi memang begitu agaknya.. mesti nak seat tengah, baru detail surround system katanya). Jadi kami adik-beradik ada dua tempat pilihan je.. di OU atau The Garden. OU je lah yang murah meriah kan. Jadi weekend ini nonton Transformers yeayyy!!

Website GSC sejak jual tiket Transformers ini asik hang je.
Tinggal seat depan je lagi.

p/s : Yang... nanti kita temankan awak pula tengok Transformers ya.

2 comments:

  1. yeay, saya pun akan nonton nanti minggu! tp d cineplex sajoss :D

    ReplyDelete
  2. saya blom nonton.. best tak?

    ReplyDelete