Pages

Thursday, August 30, 2012

3D & 4D Scan Murah

Hasil bertanya di Google tentang tempat "3D & 4D Scan Murah" maka keluarlah jawapannya di Vision College, Kelana Jaya [Nasib baik masih di sekitar kawasan jajahan ;-)] Maka bersegeralah I telefon untuk membuat temujanji 2 minggu sebelum Raya. Alhasilnya.. tarikh yang I nak tu dah penuh (28/8/12 sebab ada rutin jumpa doktor di PPUM). Dapat tarikh temujanji pada 5/9/12.
Lepas jumpa doktor di PPUM hari Selasa (28/8/12) dan alang-alang dapat MC, I terjah juga la Vision College tu.. mana tau kot-kot ada rezeki boleh buat 3D & 4D scan hari tu juga kan. Ya... jutaan terima kasih buat kakak kaunter & tukang scan sebab benarkan I buat scan hari tu juga. Fuhh.. selamat tak payah ambil cuti tanpa gaji, almaklum cuti tahunan habis dah (16 hari je cuti tahunan I).
Minggu ni I dah 30 minggu, jadi minggu terakhir yang sesuai untuk buat 3D & 4D scan. Minggu yang sesuai untuk scan tu adalah dari minggu 27 hingga 30. Masa scan tu, baby I meniarap jadi susah sikit nak capture muka cutenya tu.. maka I disuruh pergi jalan-jalan dalam 20min untuk aktifkan baby. Dengan bayaran RM90.00 I dapat 1 CD yang penuh dengan gambar & video baby. Kat sini boleh juga nak buat Detail Scan dengan bayaran RM150.00 & akan dapat repot penuh tentang baby anda serta 1 CD gambar & video juga. Minggu yang sesuai untuk Detail Scan adalah dari minggu 17 hingga 24.

Vision College, Kelana Jaya. (Belakang Giant lama)


3D scan

No comments:

Post a Comment